Chiro Houtem bouwt: het jaaroverzicht 2019

2019 vloog alweer voorbij (zo snel, dat er amper tijd was om blogberichtjes te schrijven). Afgelopen jaar werkte het bouwcomité verder aan de bouwplannen en deden we nog een heleboel activiteiten om onze spaarpot verder aan te vullen.
Ook in 2019 werden er weer massaal pizza’s verkocht, ontbijtmanden rondgebracht en ook de tweede editie van de winterapéro was weer een gigantisch succes. Door het grote succes en de positieve reacties op onze winterapéro besloten we in 2019 ook een zomerapéro te organiseren. Ook die bleek enorm in de smaak te vallen. Voor de feestdagen organiseerden we voor de allereerste keer een wijnverkoop. Want een heerlijk wijntje en een goede cava, kunnen natuurlijk niet ontbreken tijdens de feestdagen.
Ook de leiding (en een mama van 2 van onze leden) stapten hun bijdrage voor de nieuwe gebouwen. Jetse, Jonas, Thalia, Tuur & Iris lieten zich sponsoren en stapten maar liefst 100 km tijdens de dodentocht! Nog eens een dikke proficiat voor jullie prestatie en een nog dikkere merci voor de centjes!
Bij deze willen we ook nog eens alle mensen bedanken die afgelopen jaar een gift deden. Zowel de mensen die een gift deden via Chiro Nationaal als de mensen die ons steunden met de rosse muntjes. MERCI IEDEREEN!
Wil je meer uitleg over de fiscale giften? Aarzel dan niet om ons te contacteren! Of neem een kijkje op onze steun pagina
Begint je portemonnee steeds zwaarder en zwaarder te worden door al die rosse muntjes die je nergens meer kwijt kan? Je kan deze ledigen bij Bakkerij Beulens, Beauty Service in Vilvoorde of gewoon door je centjes te gaan afgeven op de Chiro!
Want alle beetjes helpen.
Dit jaar werden de bouwplannen ook verder uitgewerkt. Op de winterapéro kon je alvast de maquette (met dank aan de opa van Jeppe & Mattie) bewonderen van hoe onze gebouwen er zullen uitzien met daarbij de effectieve bouwplannen. In januari 2020 zullen deze bouwplannen worden ingediend bij stad Vilvoorde. Indien alles goed verloopt, kunnen de grondwerken ook effectief in 2020 van start gaan. Laat 2020 een startschot zijn om de nieuwe gebouwen uit de grond te stampen. Duimen maar!
Wij wensen jullie alvast een fijn eindejaar en een heel gelukkig nieuwjaar!
Het bouwcomité
P.S.: onze goede voornemens voor 2020… jullie wat vaker op de hoogte houden via een blogpostje! (Zeker nu de bouwplannen meer vorm krijgen 😉.)